Over mij

Op deze pagina vertel ik, Alice van den Boogaard, je graag wat meer over mij, mijn achtergrond, Value X en wat ik wil betekenen voor mijn klanten.

Over mij

In de zomer van 2016 ben ik een nieuw bedrijf gestart; Value X. Ontstaan uit mijn eigen, 20 jarige, ervaring als klant- en marktstrateeg, consultant, (interim) (project)manager, analist en coach in het (internationale) bedrijfsleven. Ontstaan uit mijn ervaring met het verhogen van klantloyaliteit, klanttevredenheid, de waarde per klant, up & cross sell, customer experience en omzet. 

Ik heb gewerkt, of als zelfstandige projecten gedaan, voor, onder andere: LaSer, Priority Telecom, Linde Gas Benelux, Casema, Metromedia Fiber Network, Dutchtone, Kenniswijk Regio Eindhoven en vele kleinere (startup) bedrijven.

In die tijd heb ik ondervonden dat het verbeteren van klantloyaliteit, klantwaarde en omzet draait om het verhogen en uitwisselen van waarde. Meer waarde leveren (de behoeften en verwachtingen van klanten goed invullen) is meer waarde ontvangen (klantloyaliteit, klantwaarde en omzet).

Alice van den Boogaard 

Mijn LinkedIn profiel:

Over Value X

Hoe bedrijfsresultaten te verbeteren door waarden te verhogen, heb ik uitgewerkt in het New Business Model Value Exchange Management. In mijn Value Exchange Management model is de perfecte wereld beschreven. Wat zijn de optimale condities om klanten aan je bedrijf te binden en welke voorwaarden zijn daarbij van toepassing.

Elk bedrijf kan zijn waarden, zoals: klantloyaliteit, klantwaarde en omzet verhogen en zijn bedrijfsresultaten verbeteren. Met de Value X diensten leer ik bedrijven hoe ze dit zelf kunnen doen.

Ik heb de Value X Scans (gebaseerd op het Value Exchange Management model) ontwikkeld om bedrijven te helpen snel hun bedrijfsresultaten te verbeteren door hun waarden te verhogen. Als je weet wat er mist, kun je het invullen.

De ontwikkeling van (eCommerce) websites, Kosten & Opbrengsten en Consultancy & Coaching zijn toegevoegd aan de Value X dienstverlening op verzoek van mijn klanten en business relaties.

Value X i.o. is open, persoonlijk en gericht op resultaat.

Mijn klanten

Wat ik wil betekenen voor mijn klanten, mag geen verrassing zijn: waarde leveren in waarde optimalisatie. Mijn klanten die oplossingen bieden waarmee zij hun waarden, zoals: klantloyaliteit, klantwaarde en omzet, kunnen verhogen en hun bedrijfsresultaten kunnen verbeteren.

De mening van mijn klanten over mijn dienstverlening en het effect dat dat heeft op hun business, zijn voor mij heel belangrijk. Ik ben zeer trots op de geweldige testimonials en de goede waarderingen voor hun projecten

De gemiddelde waarderingsscore van mijn klanten voor de dienstverlening van Value X is: 98.

Neem contact op

Wil jij je bedrijfsresultaten verbeteren door waarde te verhogen? Maak een afspraak en schrijf je in voor de Value X Nieuwsbrief!