Value Exchange Management

Het invullen van behoeften en verwachtingen van klanten leidt tot verhoging van klantloyaliteit, klantwaarde en omzet. Dit is de kern van Value Exchange Management.

Value Exchange Management

Klanten die relevante producten en/of diensten, service, klantcontact, etc, ontvangen, worden loyale klanten. Loyale klanten hebben een hoge klantwaarde, ze blijven klant en nemen meer producten en/of diensten af, en zorgen voor een hogere omzet. Er is dus sprake van een uitwisseling van waarde. De acht aandachtspunten van Value Exchange Management maken inzichtelijk hoe je waarde kunt verhogen.

De acht aandachtspunten

De centrale twee aandachtspunten inventariseren wat het waarde potentieel is. Wat is de maximale waarde die je jouw klanten kunt of wilt bieden en wat is de maximale omzet per klant.

De overige zes aandachtspunten van Value Exchange Management maken inzichtelijk wat effect heeft, of op wat de 'bottle necks' zijn, op het verhogen van waarde. Kortom: wat moet jouw organisatie doen om het waarde potentieel te benutten? De Value X Scans inventariseren dat haarscherp.

De Value X Scans

De Value X Scans inventariseren door middel van een 'stoplicht indicatie' wat jouw organisatie tegen houdt waarde te verhogen en het waarde potentieel te benutten.

Met de resultaten van de Value X Scans krijgt je een gedegen rapport in handen over wat de 'bottle necks' zijn en wat je moet doen om die weg te nemen.

Nieuwsgierig naar wat Value Exchange Management en de Value X Scans voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Maak een afspraak!